Sarbatori fericite!

Bucurati-va in fiecare zi de Sarbatorit!

14 comentarii

Din categoria Crestinism

14 răspunsuri la „Sarbatori fericite!

  1. ei, da, sunteti frumosi…

    Domnul sa va binecuvanteze!

    Ninel, Monica si trupa…

  2. La multi ani Ninel! 🙂 Sarbatori fericite si Dumnezeu sa va binecuvinteze cu intreaga familie!

  3. Raluca Tufaneanu

    Craciun fericit! Dumnezeu sa fie cu voi. Va pup dulce si va iubesc muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult. Cu drag Raluca

  4. Si eu cred ca sunteti frumosi si ma bucur sa va vad si pe sticla ….va doresc sanatate si prosperitate si Domnul sa va ocroteasca si sa va ajute sa pastrati pacea, intelegerea si unitatea bisericii. Va doresc din toata inima bucurie si relaxare in vacanta asta….
    sora Victoria vs Rori

    • Victoria, iti dorim si tie un timp relaxant si binecuvantat de sarbatori, mai pe sus de „reminiscentele” prezentului 🙂

      * „pace, intelegere si unitate” in biserica locala ai vrut sa te referi, da? 🙂

      Prin rugaciunile si viata noastra vom realiza asta cu ajutorul lui Dumnezeu!

  5. isilve

    Atunci când văd si numai in fotografie persoane apropiate sufletește mă bucur. Domnul să vă ocrotească.

  6. Olteanu Ion

    Sunteţi foarte frumoşi, şi vă doresc ani mulţi în Domnul. Domnul să vă binecuvânteze şi vă doresc un an nou plin de binecuvântări.
    Vă salut cu Psalmul 67.

  7. Pingback: 11 bloguri în Top 100 WP (26.12.2009) « România Evanghelică

  8. Buna, sicere felicitari pentru blog. Din intamplare am dat peste el si dupa ce l-am ~rasfoit~ am ramas impresionat si incantat de de cea ce am gasit. Dumnezeu sa va binecuvinateze! Sarbatori fericite! Si cred ca de acum ne vom auzi mai des.

    • Ungandbun:
      sunt incantat de vizita! 🙂

      Multumesc de apreciere! Am vazut si eu blogul tau si dupa blogroll mi-am putut face o parere despre persoana ta (parere buna), stii cum spune proverbul: „daca vrei sa afli ceva despre un om uitate la prietenii lui” 🙂

      Multe binecuvantari!

  9. Pingback: 11 postări în Top 100 WP (28.12.2009) « România Evanghelică

Lasă un răspuns

