Oameni

8 comentarii

Filed under Crestinism

8 responses to “Oameni

  1. CRYSTYNYCA INSARCINATA

    Stiam cantecul din copilarie. Frumos!

  2. CRYSTYNYCA INSARCINATA

    Florin, acum la radio se difuzeaza alt gen de muzica. Eu la serviciu ascult un post de radio unde se difuzeaza numai muzica romaneasca veche si noua,de calitate. Ce diferenta mare intre versurile de atunci si cele de azi!

  3. CRYSTYNYCA INSARCINATA

    Stai linistit, am inteles ca ascultai aceasta melodie in tineretea ta 🙂

  4. Otniela

    Frumos! In copilarie l-am auzit de zeci de ori. Oricum vocea este foarte buna, nu prea se mai intalnesc astazi asemenea voci.

    • Da, eu am observat o asemanare cu Elvis P., ai observat? Si frezura, vocea, s.a. Asta acum le-am vazut. In fine pasiunea ar fi bine sa o luam si sa o dam lui Dumnezeu. Spunea cineva: „Noi vom castiga suflete pentru Dumnezeu atunci cand pasiunea noastra pentru Dumnezeu o va intrece pe a lor pentru hoby-urile lor”.

  5. Otniela

    DA, aduce bine cu Elvis Presley. Fie ca PASIUNEA noastra pentru Domnul sa o intreaca pe-a lor. Domnul merita tot ce este mai bun! AMIN!

Lasă un răspuns

