Has anyone told you?

* from Victoria D.

3 comentarii

Filed under Crestinism

3 responses to “Has anyone told you?

  1. „the regretes of yesterday belongs to yesterday”… foarte adevarat! Am invatat noi oare sa lasa in urma ceea ce deja a trecut?
    „you are perfect; as perfect as you were created to be”… aici sunt o gramada de lucruri de spus 😀 Dumnezeu sa ne ajute sa fim ca El !

  2. Pingback: Evanghelici în Top 100 WP (05.09.2010) « România Evanghelică

  3. Ion Olteanu

    Frate Florin va rog daca doriti sa-mi trimiteti si mie traducerea in limba romana deoarece eu nu cunosc engleza. Va multumesc anticipat. Domnul sa va binecuvanteze.
    P.S. Calculatorul meu este defect si acum am luat de la cineva un alt calculator asa ca acum putem comunica.

Lasă un răspuns

