Gandeste-te la ce te gandesti!

Mare parte din viata mea nu m-am gandit la ce ma gandeam. Gandeam pur si simplu ce mi se ivea in minte. Nu am avut revelatia ca Satan mi-ar fi putut inocula felurite ganduri. Mare parte din gandurile din capul meu erau fie minciuni spuse de Satan, fie pur si simplu prostii – ganduri cu care nu merita sa imi pierd timpul. Diavolul imi controla viata, pentru ca imi controla gandurile

Joyce Meyer

Iata bordul de control al vietii!! Oare cati avem aceasta revelatie si responsabilitate totodata?

5 comentarii

Filed under Crestinism

5 responses to “Gandeste-te la ce te gandesti!

  1. Din experienta, toata chestiunea tine de un „click”. Dar ce „click”…

  2. Sa facem orice gand rob ascultarii de Hristos. Cand ne vine un gand negativ: „nu mai pot”, „nu voi reusi” sa directionam acest gand spre ascultare de Hristos: Da eu prin puterea mea nu as mai putea mult, dar „in Hristos pot totul care ma intareste”. Dupa intelepciunea mea nu cred ca voi sti ce sa fac pentru a reusi, dar prin intelepciunea lui Dumnezeu cred ca „toate lucrurile sunt cu putinta celui ce crede”. Cand cerem ceva dupa voia lui ne asculta, prin acest lucru stim ca suntem stapani pe lucrurile pe care i le-am cerut. 1Ioan 5.

  3. Dar asta nu inseamna ca dam la nimereala, adica cerem si daca nu primim putem spune ca iar nu am nimerit-o… Si mai incercam pana cand ne iese:) Cred ca exista si faza asta „copilareasca” in viata crestinului, iar Dumnezeu nu uita niciodata ca este Tata si se poarta ca atare. Cred ca e o chestiune de maturitate crestineasca si inclusiv lucrurile pe care le cerem ne sunt aduse in minte de Duhul Sfant. Ascultare si har, nimic mai mult. Si nici macar nevoie de mai mult nu e…:)

  4. Isa

    Renuntarea la vechile tipare de gandire si innoirea mintii este un proces dificil ce necesita timp si multa disciplina. Dar Cuvantul lui Dumnezeu are aceasta putere de a schimba, transforma mintea. Prin Cuvant vom ajunge sa-L cunoastem pe DUMNEZEU si aceasta ne va conduce la increderea deplina in El, suficienta incredere ca sa ne permita sa-I incredintam chiar si gandurile noastre. Dupa aceasta va domina pacea pentru ca Ii vom fi incredintat TOTUL, nu va mai fi nevoie sa controlam noi nimic. Si cum se va ingriji CEL DESAVARSIT de ceea ce I-am incredintat!

  5. Otniela

    Shalom!

    Da, adevarata DEDICARE implica o GANDIRE subordonata Voiei si Principiilor lui Hristos. Insa nu este usor. Sa ne gandim insa ca LUPTA nu-i a noastra. EL a castigat la Golgota , pentru noi, orice batalie, inclusiv cea la nivelul gandurilor. Daca EL a spus: ” Impotriviti-va diavolului si el va fugi de la voi”, asta inseamna ca SE POATE!
    AMIN! Glorie MIELULUI!

Lasă un răspuns

