Sa nu juri stramb!

„Sa nu jurati nicidecum.. vorbirea voastra sa fie: „Da, da; nu, nu” ce trece peste aceste cuvinte, vine de la cel rau” Matei 5,34;37

A nu jura nicidecum are de a face cu o viata duplicitara. Adica cine jura e ca si cum ar spune: „Stii eu de multe ori nu imi tin cuvantul cand promit ceva.. dar acum iti jur, ca voi face ceea ce am spus”

Aceasta este ideea faptului ca: Da-ul vostru sa fie da, si nu-ul vostru sa fie nu. Ce trece peste aceste cuvinte vine de la cel rau. Sa fim oameni de cuvant, atunci ne vom castiga respectul si demnitatea, atunci se va inbunatatii calitatea vietii. Cand ne dam cuvantul, trebuie sa ne dam silintele sa il implinim chiar si daca iesim in paguba, pentru ca este mai important sa iti implinesti ceea ce ai spus, decat profitul tau temporal.

Cu bine!

Sa nu juri stramb! – Florin S. mp3

3 comentarii

Din categoria Crestinism

3 răspunsuri la „Sa nu juri stramb!

  1. bine zis! ce parere ai despre cazurile in care se impune sa juri pentru a fi crezut? (ma refer la situatii in care nu sunt implicate persoane cunoscute). Dar despre a jura in fata unei instante de judecata?

  2. sec

    salut…am si eu o problema…am jurat stramb in instanta…pt un lucru minor…dar am jurat stramb si acum imi pare rau,dar trebuia sa o fac

  3. daca tu stii ca trebuia sa o faci…, asta e:) oare de ce ai mai scris comentariu asta?

Lasă un răspuns

