HOTĂRÂRI DE ANUL NOU

Am gasit un articol interesant pe blogul pastorului Petru Lascau despre hotarari. Aici apar personaje biblice care ar lua urmatoarele hotarari. Dumnezeu sa ne vorbeasca in situatia caruia suntem si  noi 🙂

Absalom – Anul viitor am să mă tund mai des.

Dima – Să nu mai fiu atât de lumesc anul acesta.
Pavel – Voi încerca să mă port mai bine cu colegii de slujbă.
Toma – Nu voi mai lipsi niciodată de la întrunirile fraţilor.
Petru – O să mănânc numai supă de cocoş anul acesta.
Ioan – Să nu uit să-mi iau lenjerie, că niciodată nu se ştie…
Timotei – Să o iubesc mai mult pe bunica şi mămica…
Iuda – Să am mare grijă ce cumpăr, dar mai ales ce vând…
David – Anul ăsta o să merg la toate războaiele şi n-am să mai stau pe acasă…
Bat-Şeba – Doresc să ne mutăm la o casă fără piscină.
Adam – N-am să mai ascult niciodată de nevastă.
Eva – Anul acesta n-o să mai fac nici măcar strudel cu mere.
Avraam – N-am să-mi mai cumpăr roabe egiptene niciodată.
Saara – N-o să mai râd când vorbeşte Domnul.
Nevasta lui Lot – Anul acesta am să scot sarea din alimentaţie.
Noe – Am să beau numai apă, că n-o fi potop.
Saul – N-am să mai dorm prin peşteri anul acesta.
Ionatan – Să mă feresc de dulciuri, mai ales de miere.
Solomon – Anul ăsta n-am să mă mai însor nici măcar o singură dată.
Samson – Am să discut numai cu fete de la noi din biserică.
Lot – Am s-o preţuiesc pe soţia mea ca sarea-n bucate.
Ieftae – Mă jur ca anul acesta să nu fac nici o juruinţă.
Iona – Anul acesta voi mânca mai mult peşte.
Daniel – O să merg mai des cu copiii la grădina zoologică să vedem leii.

Eutih – mai bine dorm acasă decât la biserică

Sugerate de Paul:

Iehu – o să respect viteza legală
Ieremia – am să-mi cumpăr mai multe batiste
Iacov – nu voi mai înşela pe nimeni
Esau – îmi voi schimba meniul, nu mai vreau să aud de linte
Moise – va trebui să vizitez un logoped
Acan – mă voi lăsa de furat
Maria (Miriam) – voi încerca să nu mai fiu invidioasă
Iov – voi renunţa la câţiva din prietenii mei
Ilie – voi dărui mai multe umbrele
Solomon – voi renunţa la caii cumpăraţi din Egipt


Propuse de Gabi Bogdan

Străjerii- nu mai mergem în Africa
Iosif Ton- o sa predic numai la penticostali
Cristian Ionescu – o să cânt kumbaya cu calviniştii şi Chiu
Valer Brîncovan – să mai scriu din când în când pe blogul fr. Lascău
Rodica Botan – să scriu şi pe blogu lui Alin Cristea (and no more Rick Warren)
Luţu Tipei- La Thanksgiving să-l chem şi pe celălalt Tipei
Biserica Philadelphia (the 73%) – nu o să mai chiuim în biserică, (excepţie – la alegeri)
Biserica Philadelphia (the 27%) – vom cere o renumărare a voturilor cât mai repede posibil (sau realegeri)
NP- nu are rezoluţii
Comitetul Philadelphia – whatever
Cultul Penticostal – nu mai primim croitori în rândurile noastre
Croitoru – Vaisamar de voi când o să scot volumul doi.

Paul a propus

Iehu – o sa respect viteza legala
Ieremia – am sa-mi cumpar mai multe batiste
Iacov – nu voi mai insela pe nimeni
Esau – imi voi schimba meniul, nu mai vreau sa aud de linte
Moise – va trebui sa vizitez un logoped
Acan – m-a voi lasa de furat
Maria (Miriam) – voi incerca sa nu mai fiu invidioasa
Iov – voi renunta la cativa din prietenii mei
Ilie – voi darui mai multe umbrele
Solomon – voi renunta la caii cumparati din Egipt


Magdalena a propus:

“Iuda – Să am mare grijă ce cumpăr, dar mai ales ce vând…

Ionut a propus:

1. Adam si Eva “data viitoare ne facem chinezi si mancam sarpele iar marul il ignoram”
2. Sara “cine rade la urma rade mai bine” e dovedit stiintific
3. Iacov – imi propun sa downloadez legal “noi retete de bucate alese” pentru frati la ocazii speciale
4. Goliat – imi voi lua scut cu protectie laser probabil inspirat din Avatar dar asta ramane in discutie
5. Samson – “imi propun sa ascult de mami, de la ea am invatat ce e logica “Pentru ca asa am zis eu,de-aia”… de aceea fetele din biserica sunt cele mai frumoase :)
6. Anania si Safira – promitem sa renuntam la evaziune dar tot nu prea intelegem de ce mor oamenii ( parca ar fi scene din Godfather hmmm)
7. Iona – nu mai cumpar niciodata bilet spre Tars fie el si “low cost”
8. Fiii lui Core – Cand ne mai gandim sa luam un credit si ne mai apar tipi imbracati la 4 ace, un iepuras, un porcusor, o zana nu ne mai lasam dusi de nas

Scrie un comentariu

Din categoria Crestinism

Lasă un răspuns

