Raiul sau Iadul, ultima destinatie – Bill Bright

Citeam intr’un articol mai vechi:

Iata ce spune un titan al Evangheliei despre Iad:

“În cele aproximativ 42 de luni de lucrare publică ale Domnului Iisus Hristos, Biblia surprinde doar 33 de momente în care Mântuitorul a vorbit despre iad. Fără îndoială că El a avertizat despre iad de mii de ori. Biblia face în total 167 referinţe la iad. Mă întreb care este frecvenţa cu care se face auzit de la amvoane astăzi un asemenea subiect. Mărturisesc că am eşuat în lucrarea mea în ceea ce priveşte prezentarea realităţii pericolului iadului prin comparaţie cu prezentarea dragostei lui Dumnezeu şi a beneficiilor relaţiei personale cu Hristos. Însă Iisus a petrecut mult mai mult timp avertizându-şi audienţa în ceea ce priveşte iminenţa Judecăţii şi a iadului decât vorbind despre bucuriile raiului… Nu am simţit niciodată nevoia de a mă focaliza în mesajul meu să le vorbesc oamenilor despre iad. Cu toate acestea, văzând declinul continuu al moralităţii şi vitalităţii spirituale în lumea zilelor noastre, precum şi creşterea indiferenţei faţă de viaţa de după moarte, îmi dau seama de nevoia prezentării mai ample a iadului…Astfel, am ajuns să îmi dau seama că, în ceea ce mă priveşte, tăcerea sau, mai grav, ignorarea ori desconsiderarea acestui subiect reprezintă neascultare în ceea ce mă priveşte. A păstra tăcerea în ceea ce priveşte destinaţia eternă a sufletelor este asemenea unui comandant de oşti care refuză să îşi avertizeze soldaţii cu privire la iminenţa atacului fatal din partea inamicului.”

[Bill Bright – “Raiul sau Iadul – Ultima ta destinaţie”, pag. 32, 48]

Scrie un comentariu

Din categoria Crestinism

Lasă un răspuns

