O credinta mare sau un mare Dumnezeu?

Martin Luther spunea: “Credinta nu se explica prin modul in care credem, ci prin Cel in care credem.”

Intr’o biserica era o batranica despre care se spunea ca avea credinta si tot ce se ruga ea Dumnezeu implinea. Odata un pastor vizitand acea biserica, intreaba de acea batranica: “Sora draga, dumneata esti sora aceea care ai o credinta mare? Spun fratii ca tot ce ceri dumneata, Dumnezeu raspunde.” „Nu frate spune sora. Eu nu am o credinta mare, eu am o credinta mica intr-un Mare Dumnezeu. Eu nu cer mult, El este mare si face mai mult decat cer sau gandesc eu”.

1 comentariu

Filed under Crestinism

One response to “O credinta mare sau un mare Dumnezeu?

Lasă un răspuns

