Amvonul zilelor noastre – Bounds

Amvonul zilelor noastre este slab la rugăciune. Mândria învăţăturii se opune umilinţei rugăciunii. Prea de multe ori, rugăciunea amvonului, este doar oficială – o performanţă săvârşită pentru rutina serviciului. Pentru amvonul modern, rugăciunea nu mai este forţa din viaţa lui Pavel sau din lucrarea lui. Orice predicator care nu face din rugăciune un factor primordial al lucrării sale şi al vieţii sale, este un slab slujitor al lucrării lui Dumnezeu şi prea neputincios să ducă mai departe cauza lui Dumnezeu, în această lume. – Edward McKendree Bounds

2 comentarii

Din categoria Crestinism

2 răspunsuri la „Amvonul zilelor noastre – Bounds

  1. este foarte adevărat predicatori vechi erau oamenii postului şi ai rugăciunii,ei se rugau tot timpul .nu ştiu dacă l-ai cunoscut pesonal pe Fratele Marcu Nichifor ,eu am văzut la omul acesta o dependenşă molipsitoare după Dumnezeu!El se ruga şi îi chema şi pe alţi la rugăciune . A fost pentru mulţi un ex.de om al rugăciunii.Mulţi nu au înţeles râvna lui dar Dumnezeu este cel care a preţuit-o!

    • Am ascultat mesaje cu Marcu Nichifor si am citit despre el, nu l-am cunoscut personal, dar am putut deduce din ce am citi si ascultat puterea spirituala care se vedea ca vine din traire si incredere in Dumnezeu. Sunt oameni sfinti care au o influenta hristica deosebita, chiar daca nu sunt asa in „trend” cu societatea, sau depasiti de modernitate, prezenta lui Dumnezeu se simte foarte tare in viata acestor oameni, si efectele sunt pe masura.
      Domnul sa ne indrepte inimile spre El si sa ne tina tari in El!
      Incantat de cunostinta!

Lasă un răspuns

