Sabina Wurmbrand – de Paste 2000

3 comentarii

Filed under Crestinism

3 responses to “Sabina Wurmbrand – de Paste 2000

  1. tabita

    wow! am citit o carte scrisa de dinsa (nobletea suferintei) care mi-a placut f mult… ma uimeste cit de logica si coerenta in idei putea fi la asa o virsta inaintata.

    faina invatatura. te-ai inspirat un pic si din asta in predica de duminica ?:-D ma refer la partea cu „nu exista nici o groapa din care sa nu te poata scoate Dumnezeu cind te intorci cu privirea spre El”…

    • Si mie imi place mult de dansa. Nu m-am gandit la dansa cand predicam, dar vad legatura de idei. Si eu am cartea, am vrut de mai multe ori sa o citesc, trebuie sa o citesc si eu 🙂

  2. Shalom!

    Intr-adevar , tanti Bintea care terminase o scoala de literatura in Franta, si era o mare admiratoare a acestei culturi, il citeaza pe Victor Hugo: ” Nu exista o groapa atat de mizera din care Mana lui Dumnezeu sa nu te poata ajunge.”
    Frate Florin , ma bucur mult ca ati postatat-o pe sora noastra Sabina Wurmbrand. Fie ca exemplul lor ( al dansei si al fratelui Richard ) sa-i insufleteasca pe multi la o relatie mai vie cu Mantuitorul. Hristos a inviat ! Yeshua chai !

Lasă un răspuns

