O colectie mai veche

Acum aproximativ 10 ani am fost intró tabara in Retezat, unde ar fi trebuit sa ajung si anul acesta.. dar dintró conjunctura anume nu se mai poate. Am facut o drumetie serioasa in acea tabara, am plecat dimineata si am venit seara, am vazut lacuri glaciare, munti, creste, privelisti minunate, s.a. atunci eu mi-am pus in gand sa adun fiecare specie de floare pe care o vad. Nu erau spectaculoase si nici multe specii, dar mi-a placut mult sa fac asta. Daca ar fi un gradinar aici, cred ca ar stii sa le deosebeasca 🙂

O amintire placuta oricum.

Lasă un comentariu

Filed under Crestinism

Lasă un răspuns

