Rugaciune

Doamne,
Ajuta-ma sa pot spune celor puternici adevarul in fata.
Sa nu mint doar pentru a castiga aplauzele celor slabi.

Daca-mi dai noroc, nu-mi lua fericirea
Daca-mi dai putere, nu-mi lua ratiunea.

Daca-mi dai succes, nu ma lipsi de umilinta.
Daca-mi dai umilinta, nu-mi lua demnitatea.

Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei.
Nu ma lasa sa-i invinovatesc pe altii pentru ca nu gandesc ca mine.

Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insumi.
Invata-ma sa ma judec ca pe restul.

Nu ma lasa sa alunec in orgoliu, in dipserare sau esec.
Mai bine amintete-mi ca esecul este experienta care precede triumful.

Invata-ma ca in ciuda suferintei, sa merg inainte.
Invata-ma ca, in ciuda deceptiilor sa nu-mi pierd increderea.

Invata-ma ca a ierta este cel mai important lucru pentru cel puternic
Iar razbunarea este semnul primitiv al celui slab.

Daca-mi iei norocul, lasa-mi speranta!
Daca-mi iei succesul, lasa-mi puterea de a trece peste esec.

Daca voi gresi cuiva, da-mi curajul sa-mi cer iertare.
Daca-mi va gresi cineva, da-mi bunatatea ca sa-l pot ierta.

Doamne, daca eu uit de Tine, Tu nu uiti de mine.
Te iubesc, Doamne, am nevoie de Tine, vino in inimia mea.
Binecuvinteaza familia mea si pe prietenii mei . Amin!

Lasă un comentariu

Filed under Crestinism

Lasă un răspuns

