Despre iertare – marturie

„ Parintii mi-au promis ca ma vor lasa sa-mi iau permisul de conducere cand voi ajunge la majorat. Faptul ca nu s-au tinut de cuvant m-a intristat profund. Am inceput curand dupa aceea sa sufar de ulcer la stomac. Pierdeam atat de mult sange incat lesinam, si a trebuit sa fiu spitalizat de trei ori la rand.

Cand am aflat ca amaraciunea imi provoca ulcer la stomac, le-am cerut iertare parintilor. Acum nu mai am nici manie, nici amaraciune, nici ulcer. „ Teddy Lee

–––––––

„ Oare nu trebuia sa ai si tu mila de cel care este rob ca si tine, cum am avut eu mila de tine? Si stapanul s-a maniat si la predat in mana executorilor” Matei 18,33-34

Scrie un comentariu

Din categoria Crestinism

Lasă un răspuns

