Declarația unui părinte al misiunii – William Carey

William Carey, părintele misiunii moderne, care a părăsit Anglia în 1793 și a navigat spre India, s-a exprimat astfel:

Când am plecat din Anglia, speranța mea în convertirea Indiei era foarte puternică, dar, în fața atâtor obstacole, speranța aceasta ar fi murit dacă n-ar fi fost susținută de Dumnezeu. Ei bine, Îl am pe Dumnezeu și Cuvântul Lui este adevărat. Deși superstițiile păgâne erau de o mie de ori mai puternice decât sunt acum și exemplul europenilor de o mie de ori mai rău, deși am fost părăsit de toți și persecutat de toți, totuși credința mea înrădăcinată în Cuvântul ferm s-a ridicat deasupra tuturor piedicilor și a biruit orice încercare. Cauza lui Dumnezeu va triumfa!

Scrie un comentariu

Din categoria Crestinism

Lasă un răspuns

