Bazează-te pe promisiunile lui Dumnezeu!

…căci „cel neprihănit prin credinţă va trăi.“ (Galateni 3:11)

Stim că vom trăi prin credință, dar știm că credința vine în urma auzirii și auzirea vine prin Cuvântul lui Hristos. Cu alte cuvinte cine trăiește prin credință, trăiește prin Cuvântul lui Hristos. Acesta este mijlocul prin care noi vom trăi în zilele din urmă. Prin Cuvânt. Iar când ne referim la credință, înseamnă că ne bazăm pe promisiunile Cuvântului lui Dumnezeu. Dumnezeu ne-a promis: iertarea, viața veșnică, darul Duhului Sfânt, nașterea din nou, o inimă nouă, s.a. Caută promisiunile lui Dumnezeu în Cuvânt și punele la inimă, crede în ele, Domnul ți le-a promis și ție. Așa trebuie trăită viața, prin credință personală în Cuvântul lui Dumnezeu, mai exact în promisiunile Cuvântului lui Dumnezeu. Și de aici venim la forma finală a primirii promisiunilor lui Dumnezeu: prin rugăciune. Tot ce veţi cere cu credinţă, prin rugăciune, veţi primi. (Matei 21:22) Ca o promisiune să vină în viața ta, trebuie să te rogi, să o ceri cu credință. La acestea se referă, că Domnul ți le va da cu sigurantă.

Caută promisiunile lui Dumnezeu în Cuvânt, prin Hristos, toate sunt și pentru tine. Domnul să îți dea credință și bucurie ca să le poți avea. Acesta cred că este felul în care trebuie să ne trăim viața fiecare dintre noi.

4 comentarii

Filed under Crestinism

4 responses to “Bazează-te pe promisiunile lui Dumnezeu!

  1. Pingback: Bazează-te pe promisiunile lui Dumnezeu! :

  2. creștinul de la țară

    Fratele meu, mulțumesc mult de încurajare!
    Scriu aceasta din mijlocul încercărilor. Iulie, 2012: Promisiunea prezenței Sale rămâne valabilă. Copleșiți de slăbiciuni, dar întăriți prin El. Tata încă nu și-a revenit pe deplin după intervenția chirurgicală de la Institutul Oncologic din Cluj și după chimio-terapie. De câteva zile bune suntem, des, în Timișoara la Spitalul Județean. Bunicul meu, un om energic, la 78 de ani zace la secția ATI, cu piciorul amputat, în urma unui accident vascular ce i-a cuprins întreaga emisferă dreaptă. Aseară, Agheniței, colegul nostru, i-a cântat următoarea strofă:,,Tăria mea, Tăria mea/Ești Tu, ești Tu Isuse/Când mi-e rănită inima/Tu-mi dai puteri nespuse.,, După primele cuvinte, bunicul a început să-și miște buzele, fiind o cântare întipărită de ani în ființa lui. Ușor a început să lăcrimeze. Pe fața crispată de durere a început ușor să se așeze o liniște coborâtă de sus. Iulie, 2012: Promisiunea prezenței Sale rămâne valabilă.

    • Sami,
      Dumnezeu să te binecuvinteze. Eu sunt încurajat prin ceea ce ai scris… Mă voi ruga pentru tine, pentru că mi-ai spus ce mi-ai spus. Cred că Domnul are un plan mare cu tine, cine știe pe cine încurajează acum, sau va încuraja vre-o dată. Fiecăruia Dumnezesu îi dă după puterea lui, sunt încurajat de puterea ta…
      Ma bucur de gândurile și încrederea ta în El.
      Salutări familiei și numai bine în lucrare.

      PS Adochiței, este cel care îl știu eu? 🙂

  3. domnul sa ve bine cuvinteze sa va plateasca cu veata vesnica SI MERGETI IN NAINTE DAR NU SINGURI MARGETI CU CRHISTOS

Lasă un răspuns

