Sfinții care sunt în țară

A fost mai de mult discuțiile legate de fratele Iosif Țon, apoi a fost Cristian Barbosu, acum fratele Marius Cruceru se retrage, și mai sunt și alții. Nu intru în situațiile lor, eu mă gândesc la moralul creștinilor români, în special baptiști ca să spun asa. Mă gândesc la versetul acela ”Vino în ajutor, Doamne, căci se duc oamenii evlavioși, …” Ps. 12,1.

Parcă cel rău a pus gând rău căpeteniilor dintre credincioși, suflă vânt rău asupra lor. Mă gândesc la rugăciunea lui David odată: ”Măcar că ei blesteamă, Tu binecuvintează”! Ps. 109,28.  Așa mă rog pentru oamenii aceștia și alții, oricare ar fi ei, să fie binecuvântați de Dumnezeu în ciuda represaliilor, și în final cu rod bogat să meargă sus.

Amin!

Scrie un comentariu

Din categoria Crestinism

Lasă un răspuns

