Calitățile și beneficiile Cuvântului lui Dumnezeu – Biblia

Biblia este Cuvântul lui Dumnezeu și este singura carte de pe pământ care poate fi numită astfel. Ea nu este un tratat de știință, deși conține lucruri științifice și în ea nu există nimic care să poată fi dovedit neadevărat. Biblia conține două legăminte care sunt prezentate în cele două testamente. Fiecare legământ este legat de un loc și o persoană. Vechiul legământ este legat de Muntele Sinai și de Moise. Noul legământ este legat de Muntele Golgota și de Domnul Isus. Fiecare legământ este accentuat de o idee. Legea și Harul. Unul este caracterizat printr-o interdicție: ”Să nu faci!”, celălalt printr-o promisiune: ”Eu voi face!”. La inaugurarea primului legământ 3000 de oameni au murit (Exod 32,28). La inaugurarea Noului Legământ, 3000 de oameni au fost mântuiți (Fapte 2,41).

În Biblie nu găsim tot ce vrem să știm, dar găsim tot ce trebuie să știm pentru a fi mântuiți. Biblia te eliberează de prejudecăți, te pune pe picioare, îți ia vulnerabilitatea astfel încât să nu mai fi purtat de orice vânt de învățătură, prin viclenia oamenilor (Efeseni 4,14). Îți spune adevărul și te eliberează (Ioan 8,32). Îți trezește mintea la realitate și îți dă oportunitatea să lucrezi la lucruri reale și veșnice. Biblia te pregătește pentru lumea de dincolo. Îți dă demnitate și curaj în fața morții. Îți oferă o soluție pentru toate păcatele tale, cu condiția să accepți jertfa. În biblie găsești viață pentru sufletul tău prin mântuire și odihnă de asemeni (Proverbe 3,2). Biblia îți oferă sănătate pentru mintea ta (Pv. 3,4) și pentru tot trupul tău (Pv.3,8) .

Fă din ea cartea ta de căpătâi și nu ți se va tăia nădejdea! (Pv. 23,18)

2 comentarii

Din categoria Crestinism

2 răspunsuri la „Calitățile și beneficiile Cuvântului lui Dumnezeu – Biblia

  1. costica h.

    sa las un raspuns;
    Titlul materilului este mult sub valoarea celor scrise,
    Ideile le-am citit in urma cu mai bine de treizeci de ani in cartea fr. Pit Popovivci.
    As cauta un titlu care sa contina exclusivitatea Sf. Scripturi.
    (sa nu va suparati pe mine.)

  2. Salutări frate Costică!
    Nebănuite sunt căile Domnului! Eu nu am citit cartea fratelui Pit Popovici de care spuneați, dar am citit-o pe a fratelui David Nicola, pe care am citat-o mai jos intr-un articol, unde am fost nevoit să citez, pentru că era mai mult din cartea dânsului, aici însă sunt ideile mele cu ale dânsului, dar am contribuit destul de mult, de la dânsul am luat partea cu legămintele. Este interesant cum interferează sfinții, și eu când citesc în cartea unuia, vorbesc de români, parcă îl văd pe fratele Olah L. și apoi realizez că sunt ideile dânsului.
    Va fi bine de noi dacă vom face ce vorbim aici!
    Numai bine!

Lasă un răspuns

