”Românii au o fibră de religiozitate” – Neagu Djuvara

5323652595f9cf7d5f000000

clik pentru sursă

Urmăream un interviu cu Neagu Djuvara aici și spre finalul interviului, interlocutorul îl întreabă pe Djuvara: ”Care este lucrul de care ar trebui să fie mândrii românii?” Djuvara a răspuns: ”Mândria românilor trebuie să fie că ne-am păstrat limba și credința în ciuda atâtor popoare ocupante: Ungurii, Turcii, Rușii. Nu vedeți că la nord de Dunăre noi nu am tolerat Moschei? Suntem în fond foarte credincioși! Avem o fibră de religiozitate! Noi complectăm o Europă laică.”

Pe lângă atâtea lucruri negative pe care le-am auzit despre români, acest lucru mă bucură. Mă ajută să îmi înțeleg mai bine neamul. Europa a prosperat cât timp a fost religioasă. Puterea este la Dumnezeu. Și America a fost în creștere cât a fost credincioasă. Coreea de Sud de asemenea experimentează ascensiune tot pe un fond de religiozitate. Mă rog ca în ciuda tuturor lucrurilor pe care le au românii, pe aceasta să o conștientizeze și să o utilizeze cât mai mult în folosul propriu!

Lasă un comentariu

Filed under Crestinism

Lasă un răspuns

